| sadowod.com | vivaspb.com |

Επενδύσεις στο Δνείπερο ως αρτηρία μεταφοράς

Γράφτηκε από τον/την Admin1 . ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

DneperInvestments

Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων σκοπεύουν να επενδύσουν 50-70 εκατομμύρια ευρώ στην ανάπτυξη του Δνείπερου ως αρτηρία μεταφορών.

Μια τέτοια δήλωση έγινε κατά τη διάσκεψη "Ο Δνείπερος στην ευρωπαϊκή πλωτή οδό", που οργανώθηκε με την υποστήριξη της Πρεσβείας του Βασιλείου της Ολλανδίας και του Υπουργείου Υποδομών της Ουκρανίας, αναφέρεται από την υπηρεσία Τύπου του υπουργείου.

Η ΕΤΑΑ- EBRD και η ΕΤΕπ σκοπεύουν να επενδύσουν 50-70 εκατομμύρια ευρώ στην ανάπτυξη του Δνείπερου ως αρτηρία μεταφορών ... Επίσης, στήριξη παρέχεται από την Παγκόσμια Τράπεζα ", αναφέρεται στο μήνυμα.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ντάνιελ Ζακ, με την πάροδο του χρόνου, ο ποταμός Δνείπερος θα μπορούσε να γίνει μέρος του Διευρωπαϊκού Συστήματος Μεταφορών E40, του Ρήνου-Δούναβη-Μαύρης Θάλασσας, του Α7, του Δνείπερου-Πρίπιατ, της Βαλτικής Θάλασσας. Με την υποστήριξη της πολιτικής γειτονίας της ΕΕ και την εφαρμογή της συμφωνίας σύνδεσης, ο μεγαλύτερος ποταμός της Ουκρανίας θα μπορέσει να επιτύχει διεθνή πρότυπα πλοήγησης.

"Η ανάπτυξη του γεωργικού τομέα δημιουργεί νέες προκλήσεις στο ουκρανικό δίκτυο μεταφορών και εφοδιαστικής. Η Ουκρανία διαθέτει έναν μοναδικό πόρο, η χρήση του οποίου θα μπορούσε να επιτρέψει στην Ουκρανία να γίνει στρατηγικό κομμάτι της ευρωπαϊκής οικονομίας, και είναι ο Δνείπερος ", δήλωσε ο Ολλανδός Πρεσβευτής Κες Κλομπενχάουερ (Engl. - Kees Klompenhouwer).

Σύμφωνα με τους Ολλανδούς εμπειρογνώμονες, ο ποταμός αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του δικτύου πολυτροπικών μεταφορών της Ουκρανίας. Προκειμένου να υποστηριχθεί η αγροτική βιομηχανία και να προωθηθεί η οικονομική ανάπτυξη, πρέπει να βελτιωθούν οι υποδομές και η εφοδιαστική. Το ποτάμι καθιστά δυνατή τη μεταφορά εμπορευμάτων φτηνά και περιβαλλοντικά ασφαλώς. Η ανάπτυξη των εσωτερικών πλωτών οδών θα συμβάλει στην ελευθερία της ναυσιπλοΐας. Έχοντας καθορίσει σαφείς κανόνες, η Ουκρανία μπορεί να δημιουργήσει συνθήκες ελεύθερης αγοράς στον ποταμό που θα βελτιώσει την υποδομή της. Ωστόσο, αυτό σημαίνει ότι η Ουκρανία πρέπει πρώτα να επενδύσει στον ίδιο τον ποταμό.

"Εκτός από την αποφόρτιση των οδών και των σιδηροδρόμων, η ανάπτυξη των εσωτερικών πλωτών μεταφορών θα προωθήσει την οικολογοποίηση των μεταφορών μειώνοντας τις εκπομπές των οδικών. Αποτελεί επίσης ένα από τα καθήκοντα προτεραιότητας της Συμφωνίας Σύνδεσης μεταξύ της Ουκρανίας και της ΕΕ ", δήλωσε η Ιβάννα Κλίμουσους-Τσινσιάντσε (Іванна Климпуш-Цинцадзе), αντιπρόεδρος της κυβέρνησης για την ευρωπαϊκή και ευρωατλαντική ενσωμάτωση της Ουκρανίας.

Ταυτόχρονα, όπως τονίζεται από το Υπουργείο Υποδομών, τα καθήκοντα προτεραιότητας που αντιμετωπίζει σήμερα η Ουκρανία είναι η θέσπιση του νόμου «Για τις εσωτερικές υδάτινες μεταφορές», η εισαγωγή προτύπων και προδιαγραφών της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα ποτάμια της Ουκρανίας, η βυθοκόρηση των ποταμών και η βιώσιμη χρηματοδότηση για τη συντήρηση των ποτάμιων υποδομών.


Μετάφραση: Κίρα Βερεστσάγκινα

Πηγή: 1